close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יזמים- מגוון קורסים עשויים לעזור לכם להגיע למטרה

מערכת שורשז אדר, תשעה26/02/2015

מגוון רעיונות, ייעוץ וסיוע ליזמים בתחילת דרכם

תגיות:
יזם חייב להיות טיפוס מיוחד. אדם זה צריך להיות אדם שמאמין ביישום החלום שלו למציאת ובעל יכולת וכישורים מתאימים להגשמת חלום זה.

רוב היזמים מונעים בראש ובראשונה ממניע של רווח כספי וחלק מהיזמים מונעים ממטרות חברתיות. יש יזמים שאחראים על כל מיני יוזמות חברתיות שעיקרן הוא יצירת שינוי חברתי.

יזמות עסקית- הכירו את היזם
יזם הוא אדם בעל רעיון שמוציא רעיונות לפועל ובכך מקים עסק חדש. היזם הוא אותו אדם שאחראי על השגת המימון לפרויקט, רישום של הרעיון או הפטנטים השונים שבמסגרת פרויקט היזמות במקום הנכון (אצל רשם הפטנטים), קבלת היתרים ואישורים שונים מהגורמים המתאימים (אם מדובר על רשויות של המדינה או רשויות מקומיות) וגיוס של העובדים למיזם. בעשור האחרון ניתן לראות בישראל מיזמים טכנולוגיים רבים שמוכרים לנו בכינוי סטארט-אפ. כל אדם בעל הכישורים המתאימים והרצון יכול להיות יזם, אך בשנים האחרונות יש קורסים רבים בתחום היזמות העסקית והכשרה בתחומים אלו מספקת ליזם הצעיר כלים מתאימים ליישם את הדברים בצורה מסודרת, מהירה ומוצלחת יותר מאי פעם.

קורסים ליזמים- מה חשוב לדעת
לפני שני עשורים יזמים יכלו להציג את הרעיונות שלהם למשקיעים ואם המשקיע התלהב מהרעיון הוא השקיע בו. כיום העולם קצת יותר מורכב וצפוף וניתן לראות שכל אדם שני הינו בעל עסק, חברה, חברת הזנק או יזם. התקדמות הטכנולוגיה עשתה את שלה וגרמה לאנשים רבים בעלי רעיון יצירתי לרצות ולהוציא אותו לפועל.  כיום, יזמים חייבים להגיע עם הוכחה לכך שהמוצר או השירות אותו הם מציעים הולך להצליח בשוק ובגדול. כל יזם שמעוניין להציג רעיון שהוא מעוניין להוציא לפועל חייב לדעת את הדברים הבאים:

צורך- חשוב לחקור ולדעת במאת האחוזים שיהיה ביקוש למוצר זה ואצל איזה קהל יעד.
תכנית עסקית- תמיד חשוב לבנות תכנית עסקית בה מתוארים כל שלבי הפרויקט מרגע תכנון המוצר, מחקר השוק, פיתוח של המוצר ועד השלב בו משווקים את המוצר.
מכירות- יש להחליט מראש על קהל יעד, יעדי מכירות ויעדי רווח.
 

קורסים ביזמות עסקית
קורס לבניית אתרים- כל אדם שמעוניין להצליח חייב להיות בעל אתר אינטרנט תדמיתי מוצלח. קורס בניית אתרים יעזור לכם לשלב את האפליקציה או התוכנה שלכם באתר. כיום מדובר על אחד הכלים החיוניים לתדמית הפרויקט החדש, העסק והמוצר.
קורס הקמה וניהול של חברת סטארט אפ- כאן לומדים היזמים מ-א' ועד ת' את כל הקשור אל הקמה של חברת הזנק.
קורס גיוס הון- קורס שמלמד את היזמים כיצד ליזום מפגש עם משקיעים, כיצד להציג בפניהם את הרעיון אותו מעוניינים להוציא לפועל ועוד.
סדנת שיווק ומכירות- אם מדובר על סדנת שיווק, מכירות וקידום האתר, החברה והמוצרים השונים באינטרנט.
 

לסיכום, כל יזם חייב להיות בעל כלים שונים על מנת להצליח ולהוציא את הרעיון הנפלא שלו (או של הלקוח שלו) לפועל. בשנים האחרונות כאשר התחרות הופכת יותר ויותר גדולה, יזמים רבים מחליטים להגדיל את היתרון שלהם על מתחריהם ורוכשים כלים רבים שעוזרים להם לבצע את הדברים בצורה הטובה ביותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה